Ahad, Julai 25, 2010

TEMPAHAN DARI SEORANG RAKAN - KEK ULANGTAHUN PERKAHWINAN


Dah lama aku tak updated blog ni.. Dan dah setahun juga aku tak ambik mana2 tempahan kuih atau sebagainya lah. Yang ini kira tempahan pemanas tangan kot.. huhuhuu.. Kena pula aku mencuba deco set aku yg baru. Maklum la kebanyakkan alatan aku semua aku tinggalkan di Malaysia. Moist Dark Chocolate Cake utk ulang tahun seorang kawan aku kat Yanbu nih. Entah apa rasa aku pun tak tau la.. kena buat "press confrnce" dgn tuan punya kek ni dulu la nmpaknya.. Apa pun GANACHE kesukaan aku ni telah aku adun mengikut resepi yang aku belajar dulu. Good taste for a good tekak la... hihihiii... Ok lah. Nantikan cerita aku yg seterusnya ya. Untuk yang berhajatkan resepinya silalah tinggalkan komentarnya ya. Daaaaaa!! ;-)

Tiada ulasan:

Album Kenangan Di Laut Merah Yanbu' KSA

http://www.youtube.com/watch?v=WSNgd4PU7ZY